Wednesday, December 8, 2010

..siyape akuh ?..

aduss ! nampaknya akuh kena blaja banyak lagi nak wat blog ni..huhu~ 
apepun,akuh knalkan dulu tuan punya blog yang tak seberape nih.wawa !
name aku,abdillah..mmg la abdillah kan..hehe..takdelaa..shahidatul asyikim..
aku menuntut ilmu di ma'ahad al ehya assyariff..asal sekola rendah..sek.keb.subang bestari
shah Alam..umor ku 14 tahun untuk taun ni laa...taun depan 15..wah! bermakna,aku pmr..huhu~takot T_T..tapi takpe..akuh akn buat yg terbaik..:D rumah aku kat atas muka bumi ni..xde kot..:( sebab akuh tggal nan opah and atok..umah aku ? own house ? xdelaa..
selepas family aku mengalami beberapa konflik..and syarikat ayah aku jatuh merudum !
aduhhhh~ bukan mudah tempuh semua ni..perlukan kekuatan! alhamdulillah..Allah masih mngurniakan aku peluang utk terus punya rumah..jadi,aku bersyukur..nak tahu kisah hidup akuh ? huhu..korang chat la aku kat fesbuk..email? carik sndiri..wee~*_*
hm..apepun benda dah berlalu..ianya mnjadi pengalaman aku..bab kate org(memang la org kan) hehe..'pengalaman mendewasakan'..mmg betul..jadi..kepada reader yg punya bnyak masalah..la takhaf ! Allah is olweys by our side..:) hm,ape lagi ye ? sebenarnya..aku tak tau nak tulis ape..maklum la..baru laja wat2 blog ni..hehe so aku rase elok stop kat cni..ape hal..kite jumpa kat page lain..ok! assalamualaikum ! :D


type by: kakak akuh ! haha :D


nak tahu aku ? lawat2 la fesbuk aku..:)( Ekim kamall )
just call me ekim..
selamat kenal2..hehe ^_^

No comments:

Post a Comment